telefón facebook google + youtube
logo

Blog

03.01.2017

Postup založenia spoločnosti

Postup založenia je nasledovný: 

Ako prvé je potrebné vyplniť objednávku na našej stránke, následne Vám prídu prihlasovacie údaje do klientskej zóny kde vyplníte údaje potrebné pre založenie Vašej s.r.o.

 Výber obchodného mena: 

Ako prvé je potrebné aby ste si premysleli Váš názov spoločnosti, vyberte si niečo čo symbolizuje účel Vášho podnikania alebo názov ktorý pre Vás znamená hodnoty ktoré chcete podnikaním dosiahnuť. Tento názov s.r.o. budete používať na všetkých obchodných dokumentoch ako napríklad zmluvy, faktúry. Preto je dôležité čo si vyberiete,  samozrejme obchodné meno spoločnosti je možné kedykoľvek zmeniť.

 Výber sídla spoločnosti:

Vaša spoločnosť môže mať sídlo, kde si určíte. Napríklad na Vašom trvalom bydlisku alebo na prenajatých priestoroch. Pre zápis sídla potrebujeme súhlas vlastníka nehnuteľnosti, tento dokument vytvoríme my a Vy ho len podpíšete. V prípade ak nechcete mať s.r.o. na svojom trvalom bydlisku alebo nemôžte získať súhlas vlastníka nehnteľnosti, vieme Vám poskytnúť virtuálne sídlo práve na našej adrese, z kade Vám budeme preposielať poštu kam si len určíte. Viac informácii tu. 

 Výber predmetov podnikania:

Predmety podnikania by mali odzrkadľovať činnosti Vašej spoločnosti. Počet predmetov podnikania je neobmedzený a preto Vaša spoločnosť môže mať aj širší záber a nemusí sa sústrediť len na jednu oblasť ako napríklad len na sprostredkovanie služieb, ale môže mať aj činnosť oprava nábytku. Pri založení s.r.o. s nami máte všetky voľné živnosti zdarma. Zoznam činností nájdete tu.

 

Pripravíme Vám dokumenty:

Keď už máte názov a činnosti vybrané, pripravíme všetky potrebné dokumenty.

  1. Zakladateľská listina ak spoločnosť zakladá jedna osoba a spoločenská zmluva, ak ju zakladá viac spoločníkov,
  2. vyhlásenie správcu vkladu o splatení vkladov,
  3. výpis z osobitného účtu správcu vkladu,
  4. súhlas vlastníka nehnuteľnosti alebo nájomná zmluva (už na nový subjekt)
  5. podpisový vzor konateľa (konateľov),
  6. list vlastníctva na nehnuteľnosť, v ktorej bude mať spoločnosť sídlo,
  7. súhlas správcu dane so zápisom v obchodnom registri.

Tieto dokumenty podpíšete a overíte na nich podpis, následne nám ich zašlete poštou alebo nascanované.

Splatenie základného imania spoločnosti:

 V roku 2016 sa menil obchodný zákonník a na splatenie základného imania stačí prehlásenie správcu vkladu. Teraz už, nedostatok finančných prostriedkov nikomu nebráni založiť svoju vlastnú s.r.o. Naša spoločnosť vytvorí kompletnú dokumentáciu a teda aj prehlásenie správcu vkladu, od Vás je potrebné tento dokument len podpísať.

 Podáme návrh na vydanie živnostenského listu:

Každá spoločnosť musí mať svoj živnostenský list. Pre jeho získanie je potrebné podať žiadosť na živnostenský úrad príslušný podľa sídla Vašej spoločnosti. Vybavenie živnostenského listu pre Vás zabezpečíme my, už v cene za založenie s.r.o. Doba na vybavenie živnosti je 3 pracovné dni.

 Návrh na zápis spoločnosti do ORSR:

Po živnosti môžeme podať návrh na zápis do ORSR. Samozrejme všetko vybavíme za Vás. V cene je aj zaplatenie súdneho poplatku. Zápis do ORSR trvá maximálne OSEM pracovných dní. Keď Vaša spoločnosť vznikne zašleme Vám potvrdenie na Váš email a aj poštou na Vašu adresu.

 Gratulujeme k vzniku Vašej spoločnosti a prajeme veľa úspechov.

Neváhajte nás kontaktovať

Máte otázku?

Mgr. Michal Kaliak

Sme tím špecialistov, ktorí Vám založí firmu alebo spoločnosť. Našim cieľom je zjednodušiť založenie spoločnosti cez internet.

Mgr. Michal Kaliak - konateľ spoločnosti

Sídlo spoločnosti

MK Assist s. r. o.
Záhradnícka 46/A
821 08 Bratislava
Slovensko

Firemné údaje

Číslo účtu: 4984557001/5600
IBAN: SK88 5600 0000 0049 8455 7001
IČO: 51134055
DIČ: 2120614573

Kontaktný formulár

Kancelária Bratislava

SRO-Start.sk
Záhradnícka 46/A
821 08 Bratislava